Schoolvoetbaltoernooi

In het voorjaar van 2020 zal het schoolvoetbaltoernooi plaatsvinden. Op verschillende vrijdagmiddagen zal er op verschillende velden een deel van het schoolvoetbal zijn.

Bij de jongens plaatsen alle poule winnaars zich voor de stadsfinale op vrijdag 3 april. De meiden spelen het hele toernooi op 1 dag (geen stadsfinale).

Het programma ziet er als volgt uit:

Vrijdag 13 maart Jongens groep 5 & 6
Vrijdag 20 maart Jongens groep 7 & 8
Vrijdag 27 maart Meiden groep 5 & 6 en Meiden groep 7 & 8
Vrijdag 3 april Finale jongens groep 5 & 6 en jongens groep 7 & 8

De wedstrijden worden gespeeld bij ASC Nieuwsland, VOP, VV Hoogland. De finale zal worden gespeeld bij VV Hoogland.

Er zal 8 tegen 8 op een half veld gespeeld worden. Teams kunnen uit maximaal 10 spelers bestaan.

De kinderen dienen op eigen gelegenheid naar het toernooi te komen.

Inschrijven kan tot vrijdag 24 januari 2020.

Tijdens de schoolsporttoernooien worden foto’s en filmpjes gemaakt waarbij u kind in beeld kan komen. De foto’s en video’s worden gebruikt op de website, social media en persberichten van Schoolsport Amersfoort. Wilt u niet dat uw kind wordt gefotografeerd of gefilmd, wilt u dit dan aangeven. Dit kan per mail naar margriet@schoolsportamersfoort.nl

Meer informatie over dit toernooi kunt u vinden op www.schoolsportamersfoort.nl

Schrijf je hieronder in!

Het formulier kan niet worden gevonden.