Informatieavond ouderhulp nieuwe schooltijden.

Tijdens de ouderpeiling ‘andere schooltijden’ was de werkgroep ‘andere schooltijden’ blij verrast met het grote aantal ouders (182) die bereid is vrijwillig te assisteren, samen met een teamlid, tijdens de middagpauze:

Aangezien de enquête anoniem is ingevuld weten wij als werkgroep nog niet wie deze ouders zijn. Ben jij die ouder die bovenstaande destijds positief heeft ingevuld en dus bereid is te assisteren of overweeg je te willen assisteren? Dan is de werkgroep op zoek naar jou… Onderaan deze pagina vind je een inschrijfformulier. Wil je je naam en mailadres hier achterlaten?

Nadat we deze ouders in kaart hebben gebracht wordt deze groep uitgenodigd voor een informatiebijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst krijg je meer informatie over wat er van jou als ouder verwacht wordt, over welke werkzaamheden en pleinen we spreken en de frequentie of oproepbasis waarmee je ingezet wilt worden.

Alvast bedankt voor de medewerking!

Met vriendelijke groet, Werkgroep “Andere Schooltijden”

Het formulier kan niet worden gevonden.