Inschrijfformulier basketbaltoernooi

Op zaterdag 2 juni van 13:00 uur tot ongeveer 17:00 uur wordt een basketbaltoernooi voor de basisscholen in Amersfoort gehouden. Het toernooi vindt plaats in Sporthal Zielhorst, Trompetstraat 3 te Amersfoort.

Leerlingen van de groepen 5, 6, 7 en 8 kunnen deelnemen aan dit toernooi.

Er staan 5 kinderen in het veld. Je wisselt regelmatig, daarom bestaat een team uit minimaal 5 en maximaal 10 kinderen. In principe zijn er mixteams.

Met elk team moet een begeleider mee. We vragen u als ouder/verzorger daarom ook om u op te geven als begeleider. Zonder begeleider mag een team niet meedoen aan het toernooi. Het vervoer moet onderling worden geregeld.

De kinderen en ouders melden zich uitsluitend aan door middel van het invullen van het digitale inschrijfformulier. Deze vindt u onderaan deze pagina.

Na de meivakantie zullen de teams worden samengesteld. Daar krijgen de kinderen vanzelf bericht van.

Sportieve groet, de sportcommissie

Het formulier kan niet worden gevonden.